HTML

Gázóra csere 8-tól 14 óráig???

Szeretném ha leírnátok ide, hogy mivel vagytok elégedetlenek a szolgáltatások, számlázások és egyebek terén!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Másodszor a Postáról

2010.04.16. 12:10 lyin

Nem volt jó hetem. Múlt hétvégén úgy alakult, hogy hétfőn sürgősen fel kellett volna adnom egy csomagot. Vasárnap este szépen össze is készítettem, becsomagoltam, megcímeztem, majd leültem az internet elé, hogy megnézzem, melyik postahivatal nyit a városban legkorábban (megint csak a munkaidőm és a délutáni egyéb elfoglaltságom miatt szerettem volna, mondjuk reggel 7-kor feladni). Megdöbbenve tapasztaltam, hogy a város  16 postahivatala közül  15 reggel 8-kor nyit, egy pedig csak 10-kor. Bosszankodva felhívtam a főnököm, hogy nagy baj lenne-e ha pár percet késnék (oké -mondta). Fél nyolckor érkeztem a Posta elé, hogy lehetőleg én legyek az első, de sajnos 20-30-an már megelőztek. Mit volt mit tenni, vártam. Persze közben  a nyitásra vagy  duplájára nőtt a várakozók száma és nyitáskor  jó magyar szokás szerint mindenki bezúdult az épületbe, érkezési sorrendben történő ügyfélfogadásról így persze szó sem lehetett (ez is megér majd egy  irományt).  A  pár perces késésem így több mint egy órásra sikeredett.

Szóval a lehetőségeim a következők:

1.      megkérem a szomszéd nénit…

2.      szabadságot veszek ki…

 

Mi lehetne a megoldás?

Mondjuk a postahivatalok nyithatnának reggel 7 órakor is.

Szólj hozzá!

Címkék: posta érthetetlen fogyasztókért

A bejegyzés trackback címe:

https://ezgaz.blog.hu/api/trackback/id/tr41926526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása